11 sonuçtan 1 ile 11 arası
  1. #1
    Acemi Üye Array
    Üyelik tarihi
    Jul 2006
    Yer
    Eskişehir
    Mesajlar
    6
    İtibar Gücü
    0

    hp 1410 yazıcısının kartuşları çok az gidiyor? çare varmı?

    merhaba arkadaşlar bende hp1410 yazıcı var ve kartuşları 150 sy.da bitiyor. daha önce eski bir yazıcı kullanmıştım onun bile 450 sy. gidiyordu. acaba bu modele uyan yüksek kapasitede kartuş var mı? bilgisi olan varsa paylaşırsa çok sevinirim.

  2. #2
    Bilgili Array mehmettev - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mar 2007
    Yer
    Ordan
    Mesajlar
    1.807
    İtibar Gücü
    14
    Cayır cayır yer hp valla ...
    Affetmez.
    Bence kartuş arayacağına yazıcıyı değiştir.

    "The difficult we do right away. The impossible takes slightly longer."
    JK749 - MyBrute

  3. #3
    Uzman Array KaRa_KRaL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aug 2005
    Yer
    Desktop
    Mesajlar
    2.122
    İtibar Gücü
    17
    Kartuş için yazıcı değiştirilmez bence Ama Lexmark daha az harcıyor gibi,acaba hp de ayarlarda falan oynarsak azalma olabilir mi?öRNEĞİN HP DE WİNDOWSTA KARTUŞ BOŞ DERKEN PARDUS İLE DENEDİĞİMDE YAZIYORDU İLGİNÇ AMA OLDU

  4. #4
    Administrator Array csniper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nov 2004
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    3.371
    İtibar Gücü
    10
    HP yazıcılar ile gelen kartuşlar genelde (yenilerde kaldırılmış olabilir) düşük kapasiteli kartuşlardır. Aynı numaralı yeni kartuş'lar daha fazla mürekkep dolu oluyor. HP'nin satış politikası
    Sizi rahatsız eden konuşma, küfür veya forum kurallarına aykırı olan mesajları, avatar'ın altında bulunan butonuna basarak bizleri bilgilendirebilirsiniz.

  5. #5
    Acemi Üye Array
    Üyelik tarihi
    Jul 2006
    Yer
    Eskişehir
    Mesajlar
    6
    İtibar Gücü
    0

    Smile

    teşekkürler ilginiz için arkadaşlar. ama sanırım artık şu kartuş doldurma setlerinden alıp kendim dolduracağım. çok ucuza geliyor. 20 ytl arası bir fiyata 12 kez dolduruluyormuş. tekrar teşekkürler

  6. #6
    Acemi Üye Array
    Üyelik tarihi
    Aug 2007
    Mesajlar
    1
    İtibar Gücü
    0
    Arkadaşlar Banada HP 1410 un Driveri Lazım eğer yardım ederseniz çok sevinirim . ama setup değil bana hp 1410 un cd sinin içindeki driver klasörü lazım yardım edecek olana ödül var ;) mutlu ederim söz codezero@bilgisayar.tv

  7. #7
    Administrator Array csniper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nov 2004
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    3.371
    İtibar Gücü
    10
    Alıntı dilara_17 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Banada HP 1410 un Driveri Lazım eğer yardım ederseniz çok sevinirim . ama setup değil bana hp 1410 un cd sinin içindeki driver klasörü lazım yardım edecek olana ödül var ;) mutlu ederim söz codezero@bilgisayar.tv
    Buradan yazıcınızın tüm sürücülerini indirebilirsiniz.
    Sizi rahatsız eden konuşma, küfür veya forum kurallarına aykırı olan mesajları, avatar'ın altında bulunan butonuna basarak bizleri bilgilendirebilirsiniz.

  8. #8
    Acemi Üye Array
    Üyelik tarihi
    Oct 2007
    Mesajlar
    1
    İtibar Gücü
    0
    slm arkadaşlar ben yazıcı kartuşu arıyordum bu siteye girdim ve sizin hp 1410 cd si aradığınızı gördüm bende hp 1410 yazıcı ve sd si mevcut hotmail adresimi yazıyorum isterseniz ekleyin
    alikemalkabal@hotmail.com

  9. #9
    Acemi Üye Array
    Üyelik tarihi
    Nov 2007
    Mesajlar
    1
    İtibar Gücü
    0

    Thumbs down dRİVER

    Beyler su yazıcıyı tanıtamadım gitti, bir driver linki verin deniyim, yüklemediğim şey kalmadı ama çalışmıyor yazıcı !!!

  10. #10
    Üye Array
    Üyelik tarihi
    Oct 2007
    Mesajlar
    88
    İtibar Gücü
    0
    ben 3180 war sıyah murekkep bıttı bılgısayarcıya gıttım dun adam dedıkı senın kı 1.5 bişi alıo dedı normalde 2.5 alıor genel kartuslar o yuzden 5 ytl dedı benımkıde hemen bıtıor

  11. #11
    Administrator Array csniper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nov 2004
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    3.371
    İtibar Gücü
    10
    Alıntı CsNiPeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Buradan yazıcınızın tüm sürücülerini indirebilirsiniz.
    Alıntı hirkis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Beyler su yazıcıyı tanıtamadım gitti, bir driver linki verin deniyim, yüklemediğim şey kalmadı ama çalışmıyor yazıcı !!!
    Mesajdaki sürücüyü denediniz mi?
    Sizi rahatsız eden konuşma, küfür veya forum kurallarına aykırı olan mesajları, avatar'ın altında bulunan butonuna basarak bizleri bilgilendirebilirsiniz.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Donanım forumu - Byte Hesaplayıcı - Notebook tamir Beşiktaş - beşiktaş bilgisayar servisi - beşiktaş bilgisayar servis - beşiktaş notebook servisi - beşiktaş servis - Beşiktaş Kamera Kurulumu - oyun
 

SEO by vBSEO 3.6.0 RC 2