Kaçırma, filoyu ve hammaddeleri ataklardan korumak için güvenli bir yere götürmektir.
İki yöntemi vardır:
İlki saldırı öncesi kısa süreli kaçırmadır. Tüm hammaddenizi gemilere yükler ve saldıran rakip gemileri gezegene ulaşmadan birkaç dakika önce gemileri gezegenden yollarsınız. Hedef olarak yakın olduğu ve uçuş az yakıt sarfettireceği için kendi harabe alanınızı seçebilirsiniz.
İkincisi ise uzun vadelidir ve mallarınızı siz oyunda yokken korumaya yöneliktir.

Ancak burada filonozun bir Radar İstasyonu tarafından farkedilmemesine dikkat etmelisiniz. Yoksa bu durumda düşmanınız sizin hangi saniyede nereye ulaşacağınızı bilir ve saldırısını ona göre şekillendirir. Bu durumda filoyu önce Ay Merkez İstasyonu'nda konuşlandırmalı, sonra kaçırmalısınız. Aydan kalkan gemiler radarlarda gözükmezler.
Ayınız yoksa bile mallarınızı güvene ulaştırmak için şansınız var. Filonuzu parçalar halinde yollarsınız ve yakalanma durumu olsa dahi kaybınız daha az olur.
Kaçırma işleminde, filonozun sizin de oyuna döneceğiniz zaman geri dönecek olmasına dikkat etmelisiniz. Bu da en iyi harabe alanlarına kaçırarak olur. Yakınınızda bir harabe alanı seçin. Filonuzun %10 hızla uçtuğunda siz oyuna dönünce geriye geleceği bir alan olsun (En az yakıt %10 hızla uçulduğunda sarfedilir).
Hedef olarak casusluk göreviyle başka gezegenler de seçebilirsiniz. Ancak bu risklidir, çünkü radarlar tarafından kolaylıkla görülebilirsiniz ve yakalanabilirsiniz.