10 sonuçtan 1 ile 10 arası
  1. #1
    DM Sever Array ekrem5656 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2006
    Mesajlar
    115
    İtibar Gücü
    0

    Thumbs up klavyeden yazılanları kaydetme

    merhaba arkadaşlar.
    bana arkadaşlar. bana bir klavye programı lazım. yani klavyeden yazılanları kayıt altına alcak ve bnaa bildirecek program lazım
    yardımcı olursanız çok mutl olurum

  2. #2
    Acemi Üye Array
    Üyelik tarihi
    Aug 2007
    Mesajlar
    1
    İtibar Gücü
    0
    keyloger arkadaş

  3. #3
    DM Sever Array
    Üyelik tarihi
    Jun 2006
    Mesajlar
    127
    İtibar Gücü
    0
    kardeş onun ismi keylogger dır.ve kesinlikle yasal değildir.eminim şu anda bana (way şerefsiz isini versen ne olurdu)diyebilirsin.ama başkalarının bundan canı yanıyor.bizzat yaşadım bir ara kullandım.sonra herkesle helalleştim

  4. #4
    DM Sever Array emperorHuM@N_BeİnG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aug 2006
    Yer
    istanbul
    Mesajlar
    184
    İtibar Gücü
    0
    ''Jitbit Macro Recorder'' programını kullanabilirsin.Hem fare hemde klavye ile yaptıgın işlemleri kaydediyor.Güzel programdır benden tavsiyesi

  5. #5
    DM Sever Array ekrem5656 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2006
    Mesajlar
    115
    İtibar Gücü
    0
    birşey daha sorayım.
    bu kayıt altına alınan yazıları meil olarak atan da varmış. onun hakkında bilginiz var mı

  6. #6
    DM Sever Array emperorHuM@N_BeİnG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aug 2006
    Yer
    istanbul
    Mesajlar
    184
    İtibar Gücü
    0
    Alıntı ekrem5656 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    birşey daha sorayım.
    bu kayıt altına alınan yazıları meil olarak atan da varmış. onun hakkında bilginiz var mı
    Dediğim programı kurdunmu sen?

  7. #7
    Uzman Array Crowbar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    May 2006
    Yer
    HM
    Mesajlar
    2.417
    İtibar Gücü
    11
    Arkadaş çaktırmadan milletin bilgisayarına keylogger kurcak gibi geliyo bana golden keylogger dene..

  8. #8
    DM Sever Array emperorHuM@N_BeİnG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aug 2006
    Yer
    istanbul
    Mesajlar
    184
    İtibar Gücü
    0
    Alıntı Crowbar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaş çaktırmadan milletin bilgisayarına keylogger kurcak gibi geliyo bana golden keylogger dene..
    Kimden bahsediyorsun sen??

  9. #9
    Uzman Array Crowbar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    May 2006
    Yer
    HM
    Mesajlar
    2.417
    İtibar Gücü
    11
    Alıntı emperorHuM@N_BeİnG Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kimden bahsediyorsun sen??
    Ekremden bahsediyom başka kimden bahsetçem

  10. #10
    Acemi Üye Array
    Üyelik tarihi
    Sep 2007
    Mesajlar
    9
    İtibar Gücü
    0

    Aynı taktikle bizim Cafedeki birinin KNIGHT-ONLINE bi hesabını çaldılar.Sonra çalanı buldular IP'den.Silahlı kavga felan çıktı.Kötü yoldasın Ekrem kardeş

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Donanım forumu - Byte Hesaplayıcı - Notebook tamir Beşiktaş - beşiktaş bilgisayar servisi - beşiktaş bilgisayar servis - beşiktaş notebook servisi - Satılıklarım - oyun - oyun
 

SEO by vBSEO 3.6.0 RC 2