Sayfa 1/10 123 ... SonSon
116 sonuçtan 1 ile 12 arası
Like Tree1Beğenilen
  1. #1
    Acemi Üye Array
    Üyelik tarihi
    Sep 2007
    Mesajlar
    1
    İtibar Gücü
    0

    Unhappy sndvol32.exe ne demektir?

    ARKADAŞLAR MERHABA,
    intel DG965SS anakartım var.Bilgisayarımı normal açıkken yanlışlıkla fişini çekerek kapattım.Sonra açtığımda mikrofonun çalışmadığını tespit ettim.Hoparlörler çalışıyor.denetim masasından ses efekti ve aygıtları bölümünden mikrofonu etkinleştirmek istediğimde ise şöyle bir uyarı veriyor"windows sndvol32.exe dosyasını çalıştıramıyor,yüklemek için program ekle kaldırı kullanın".Bu durumun sebebi nedir ve nasıl çözeceğim bilen var mı?Yardımcı olursanız sevinirim.işletim sistemim xp.teşekkürler.

  2. #2
    Bilgili Array mehmettev - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mar 2007
    Yer
    Ordan
    Mesajlar
    1.807
    İtibar Gücü
    14
    Ben dosyayı yükledim buraya (zip olarak ) .Siz de dosyayı açıp " sndvol32.exe " => c:\windows\system32 klasörüne kopyalayınız.

    Ayrıca diskinizde hata denetimi yaptırınız.

    "The difficult we do right away. The impossible takes slightly longer."
    JK749 - MyBrute

  3. #3
    Acemi Üye Array
    Üyelik tarihi
    Nov 2007
    Mesajlar
    1
    İtibar Gücü
    0

    tesekkürler

    tesekkürler

  4. #4
    Acemi Üye Array
    Üyelik tarihi
    Nov 2007
    Mesajlar
    1
    İtibar Gücü
    0
    allah razı olsun az kaldı kafayı yiyecektım saolasın kardeş

  5. #5
    Acemi Üye Array
    Üyelik tarihi
    Nov 2007
    Mesajlar
    1
    İtibar Gücü
    0
    tşk hocam

  6. #6
    Acemi Üye Array
    Üyelik tarihi
    Nov 2007
    Mesajlar
    1
    İtibar Gücü
    0
    teşekkürler mesele çözüldü..en azindan kendi adima..

  7. #7
    Acemi Üye Array
    Üyelik tarihi
    Dec 2007
    Mesajlar
    1
    İtibar Gücü
    0
    Alıntı mehmettev Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben dosyayı yükledim buraya (zip olarak ) .Siz de dosyayı açıp " sndvol32.exe " => c:\windows\system32 klasörüne kopyalayınız.

    Ayrıca diskinizde hata denetimi yaptırınız.
    Teşekkürler arkadaşım. sanırım benim de işime yarayacak...

  8. #8
    Acemi Üye Array
    Üyelik tarihi
    Dec 2007
    Mesajlar
    1
    İtibar Gücü
    0
    Alıntı mehmettev Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben dosyayı yükledim buraya (zip olarak ) .Siz de dosyayı açıp " sndvol32.exe " => c:\windows\system32 klasörüne kopyalayınız.

    Ayrıca diskinizde hata denetimi yaptırınız.


    eyvallah aga sağol

  9. #9
    Acemi Üye Array
    Üyelik tarihi
    Jan 2008
    Mesajlar
    2
    İtibar Gücü
    0
    Allah razı olsun arkadaşım sagol

  10. #10
    Acemi Üye Array
    Üyelik tarihi
    Jan 2008
    Mesajlar
    1
    İtibar Gücü
    0
    bende denedim ama problem devam ediyo yine de tşk dostum koskoca bilgisayardan ses çıkmıyo deli olacağım ya yardım pls..

  11. #11
    Acemi Üye Array
    Üyelik tarihi
    Jan 2008
    Mesajlar
    1
    İtibar Gücü
    0
    mehmettev kardeş çok teşekkür ederim çerçektende işe yarıyor slm

  12. #12
    Acemi Üye Array
    Üyelik tarihi
    Jan 2008
    Mesajlar
    1
    İtibar Gücü
    0
    Allah Razi Olsun Ne Muradiniz Varsa Versin Işime öyle Yaradiki Anlatamam Saolun

Sayfa 1/10 123 ... SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Donanım forumu - Byte Hesaplayıcı - Notebook tamir Beşiktaş - beşiktaş bilgisayar servisi - beşiktaş bilgisayar servis - beşiktaş notebook servisi - beşiktaş servis - Beşiktaş Kamera Kurulumu - oyun
 

SEO by vBSEO 3.6.0 RC 2