Sayfa 1/2 12 SonSon
13 sonuçtan 1 ile 12 arası
  1. #1
    DM Sever Array
    Üyelik tarihi
    Aug 2006
    Yer
    istanbul
    Mesajlar
    138
    İtibar Gücü
    0

    kablosuz bağlantı sorunu.....

    kablosuz bağlantıda ana modeme ulaşma ve değişiklik yapma sansımz var mı????*

  2. #2
    DMKolik Array kozturk001 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2006
    Yer
    istanbul
    Mesajlar
    284
    İtibar Gücü
    0
    ana modemin menüsünü kastediyosan evet modemler ip adreslerine sahiptir explorer a yada işte internet browser ına o ip adresinin yazıp medamin ayar menüsüne ulaşabilirsin

    eğer bir kaç tane aktif modem seçeneğinden birini seçmek ya da seçimde değişiklik yapmak istiyosan bunu sağ altta saatin yanındaki wireles bağlantı seçenek imlecinden sağ klikle kablosuz bağlantıları göster e basarak herhangi birinden birini seçip bağlanabilir yada bir bağlantıya girmek için şifre yazabilirsin

    eğer bunlar aradığın konuda yardımcı olamadılarsa konuyu biraz daha açıp sor drim hadi kolay gelsin

  3. #3
    DM Sever Array
    Üyelik tarihi
    Aug 2006
    Yer
    istanbul
    Mesajlar
    138
    İtibar Gücü
    0
    tşk. ederim ama benim istediğim.. bağlantı kurmak değil... ben yurtta kalıyorum ve kablosuz internet veriyorlar her katta bir kablosuz modem var ve wireless ile bağlanıyoruz... en son yaptıkları değişiklikle ip numarası üzerinden yurttaki her bilgisayara numara verdiler ve internette bazı sayfalara yasak koydular ama adamlar işi ters yapmışlar normalde p... sitelerine yasak koyucakları yerine hotmail... mynet mail sayfası vs. buna benzer sitelere giremiyoruz... donanımmerkezine bile giriyorum... iki msja baktıktan sonra tekrar kullanıcı adı parola soruyoo.. bununla ilgili ben ana modemde bi değişiklik yapma imkanım varmı onu öğrenmek istiyorum...

    patlatacam bu yurttaki ana modemii ibret olsun bişi dicem olmucak şimdi...:

  4. #4
    DMKolik Array kozturk001 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2006
    Yer
    istanbul
    Mesajlar
    284
    İtibar Gücü
    0
    öyle bir olay olduğunda bence ana modemin menüsüne ulaşabilmek zor çünkü büyük ihtimalle şifre koymuşlardır (ki gerekli). kafasına göre değiştirmesin diye...

    anladığım kadarıyla aslında siz bir server dan geçerek internete bağlanıyosunuz yani bir tür filtreleme yapabiliyolar(modemin firmware i de bunu destekleyebilir) bunu ancak yurdun işte o işle ilgilenen kişiye danışarak düzeltebilirsiniz herhalde güvenlik ayarlarını en üst seviye de tutuyolar ki dakka başı tekrar kullanıcı adı girmeni istiyo tek yapman gereken bunla ilgilenen kişi yi bulup sorunu söylemen yoksa ana modem de değişiklik yapmana izin vereceklerini sanmıyorum

  5. #5
    DM Sever Array
    Üyelik tarihi
    Aug 2006
    Yer
    istanbul
    Mesajlar
    138
    İtibar Gücü
    0
    ben modemi patlatmak istiodum yaaa direkt suikast uygulamak gerekiyo desene burdan bişi yapamıcazz... zaten düştük Allahın dağına buraya pcler 2005 yılında geldi onuda biz getirdik

  6. #6
    DM Sever Array
    Üyelik tarihi
    Aug 2006
    Yer
    istanbul
    Mesajlar
    138
    İtibar Gücü
    0
    ya arkadaslar benim mutlaka bu modemi patlatmam lazım... yokmu hiç bi çaresiii.........

  7. #7
    Administrator Array csniper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nov 2004
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    3.371
    İtibar Gücü
    10
    Modeme şifre konulmuşsa modeme erişim yapamazsınız. En iyisi modem'i kuran yada bulunduran kişiyle görüşün.
    Sizi rahatsız eden konuşma, küfür veya forum kurallarına aykırı olan mesajları, avatar'ın altında bulunan butonuna basarak bizleri bilgilendirebilirsiniz.

  8. #8
    DM Sever Array
    Üyelik tarihi
    Aug 2006
    Yer
    istanbul
    Mesajlar
    138
    İtibar Gücü
    0
    bağlantı için konulan şifreyi biliyoruz ama modemle ilgili ayyrı bi şifre var mı onu bilmiyorum....

  9. #9
    DM Sever Array
    Üyelik tarihi
    Aug 2006
    Yer
    istanbul
    Mesajlar
    138
    İtibar Gücü
    0
    ya arkadaslar kıramazmıyız bu ana modemin şifresini yaaa çok önemli bu... hayat memat meselesi valla bütün yurt dalacak yurt sahiplerine kavga cıkmasn istiyom temiz temiz halledelim su işi

  10. #10
    DM Sever Array
    Üyelik tarihi
    Aug 2006
    Yer
    istanbul
    Mesajlar
    138
    İtibar Gücü
    0
    arkadaslar bu ana modeme ve kablosuz bağlantıya saldırı için bi yazı buldumda bişi anlamadım yafs bunu kısaca nasıl yapabilriiz....


    http://ferruh.mavituna.com/article/?1113

  11. #11
    DMKolik Array kozturk001 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2006
    Yer
    istanbul
    Mesajlar
    284
    İtibar Gücü
    0
    ya ana modemin ayarlarına girmek için gereken bir şifre var onu bilmiyosunuz o bağlantı için konulan şifre ayrı...

    patlatma gibi bişey yapamazsınız bence hiç duymadım ama giriş şifresini kırabilirseniz ayarları değiştirebilirsiniz. yoksa boşuna kavga ya gerek yok halledemezsiniz en iyisi siz modemi kontrol eden kişiyle görüşüp güvenlik ayarlarını değiştirmesi gerektiğini yoksa ayaklanma çıkacağını, ayaklanma sırasında yurtta hiçbir yöneticinin sağ kalmayacağını söyleyin bu ara da her katta wireless modem olduğunu mu söyledin
    eğer böyleyse kilitli bir dolap içinde değilse her modemin arkasında iğne yardımıyla ayarlarını resetleme deliği vardır. ancak bu

  12. #12
    DMKolik Array kozturk001 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2006
    Yer
    istanbul
    Mesajlar
    284
    İtibar Gücü
    0
    nu yaptığınız da ttnet kullanıcı ayarları da silinecektir ve bu ayarları bilmediğiniz sürece internete hiç giremezsiniz.. bunu da söylim

Sayfa 1/2 12 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Donanım forumu - Byte Hesaplayıcı - Notebook tamir Beşiktaş - beşiktaş bilgisayar servisi - beşiktaş bilgisayar servis - beşiktaş notebook servisi - beşiktaş servis - Beşiktaş Kamera Kurulumu - oyun
 

SEO by vBSEO 3.6.0 RC 2